Home sweet home

Är faktiskt hemma i kjula för en gångs skull, det är rätt skönt ändå att mellan landa här ett tag. Har bott hos Anna och Daniel sen i tisdags(?) tror jag och jag bara stortrivs. Funderar på att flytta dit! Så mycket trivs jag. Men tror nästan att jag går upp ett kilo varje gång jag är där eftersom som det bjuds på godsaker hela tiden. Och jag är inte den bästa på att tacka nej till sånt såatte...

Imorgon ska jag på riskettan 8.00 med christina, hade självklart sovmorgon till 10.00 egentligen men naej, icke. Ska bli skönt att få den gjord i alla fall. Det är ju faktiskt på sätt och vis ett steg närmre körkortet. Iiiihh! Längtar så mycket tills jag får ta det där nedrans körkortet.

Ne, vart inte mycket sömn inatt så man kanske ska ta o sova snart. Fast måste ju titta på jersey shore först såklart! Har nästan blivit mitt favortit program. Tragiskt..

Godnatt fnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0