It's not hard to see who you are underneeth

Jag har varit sååå väldans onormalt, fruktansvärt jävla shopping sugen de senaste dagarna så idag efter körlektionen så gick jag och chacka en mysig tröja på stan. La också undan en poncho liknande grej, som var hur cool som helst. Har fastnat förn så jag tror nästan jag köper den imorgon, annars ångrar jag mig och ångest gillar vi inte. Inte alls.

Imorgon har jag en skööön sovmorgon för er som undrar. Frågan är vart jag ska sova för att få en bra sömn.. Tänker inte sova ensam minsann och inne hos mamma är det antingen hennes snarkningar eller en halv meter stor fågel som kastar sig in i fönstret 8 på morgonen som väcker en. Jävla freaks alltså.

Kolla bara på blodstänken efter fågeljäveln. Den har alltså sett sig själv i fönstret och sen attackerat sig själv, haha så jävla vidrigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0