Kjula sjunger på sista versen

Befinner mig hemma hos Anna och Daniel som vanligt nu för tiden, man får ju aldrig nog. Men det finns en nackdel med det hela och det är att man svullar mat som in i helvete. Och inte bara mat, det är godis, cola, chips, ostbågar. You name it. Herrejösses vad fet man känner sig.

Men ikväll blir det tacos här och senare kanske man tar sig en sväng till Danne P, men får se hur det blir på den fronten.

Hur som helst så stortrivs jag i stan. För idag efter skolan kändes det som jag gick hem när jag gick hit och det var så sjuuukt skönt o slippa tänka på hur jag skulle komma hem och allt var det är. Istället kom man hit på tre minuter, la sig i soffan med Kelly och bara mööös. Svårt att förklara men jag känner allt att kjula sjunger på sista versen. Jag är trött på't.



Haha ni e goa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0