Kjulakjulakjula

Anlände precis till mushålet här hemma i kjula, behövde hem och byta kläder, packa om väskan och framför allt göra något som verkligen inte går att göra i stan: PLUGGA! Har kommit på att jag har en del att göra nu. Skönt i alla fall att idrottpsykologin blir gjord imorgon, det får gå som det går men ett G ska man väl ialla fall skrapa ihop. Annars suger jag. Som jag gör för det mesta, men kom igen nu. Jag borde klara denna fas i livet, hoho

På torsdag är det volleyboll turnering i skolan och jag längtar faktiskt riktigt mycket nu. Vi kommer suga så hårt men roligt kommer vi ha :)

Nej, nu ska jag äta korvstoganoff och bada i plugg.. Hajdo

Och mamma, jag vet att du läser och jag vet att du också tycker det är dags nu!!
I
I
I
V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0