Sommarjobb

En rolig sak är att jag och hanna lunkan nu har fått sommarjobb i stockholm och att vi kommer få fett med cash. Några mindre roliga saker med det är att jag kommer missa en utlandsresa med mamma o comp till rhodos. Tråkigt. Kommer också missa självaste partille. Det är sorgligt tycker jag. Men det kan knappast bli roligare än vad det var förra året så jag är inte så orolig faktiskt.

Istället för att fokusera på de sakerna vi missar så får vi fokusera på de sakerna vi inte missar. Eftersom ekonomin kommer va stadigare än vad den annars brukar vara när jobbet är avklarat så kanske vi unnar oss en liten utlandsresa. Rhodos vore nice, men jag nöjer mig med allt som har med en sandstrand och en stekande sol.

Ne, nu ska jag fortsätta titta på big brother. Aporopå det, varför är man med i big brother när man har tre barn och man? Herrejösses.


Rhodos 2010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0