Hej på er

Hej på er bröder! Sitter på bussen hem faktiskt, så här tidigt har jag aldrig kommit hem på en skoldag tror jag. Sjukt skönt att sluta tidigare så nu blir det hem och lägga sig i sängen o titta one tree Hill! Aaaah, längtar även fast jag typ är framme nu. Något annat jag längtar till är till att få shoppa! Jag blir galen, känner abstinensen komma lite smått sådär. Får nog lov att dämpa suget lite i helgen. Om jag inte åker till dalarna förstås. Får se hur jag gör med det. Nåväl. Måste passa på att tacka för sällskapet både igår och i förrigår också! Christina i måndags och Helena, limpan, hammar och philip igår. Trevligt trevligt! Nej men dags att gå av bussfan nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0