my shoes are broken



Jag är i skolan med mina dumma idiot vänner. En häst, en hund, en apa och en söt liten råtta. Det luktar konstigt i skolan idag, lite svett typ eller nått? hm.. Nu gick empa på lektion, lilla skitunge som alltid kommer försent. Själv börjar jag inte fören om en kvart så ska sitta och göra om empas blogg lite tror jag. Empa lämnar staden våran ikväll, blir lite tomt måste jag erkänna men en lugn stund är också skönt. hihi puss emelie lilla och alla andra fula jävlar. 

/ Hannie the one



Empa tvingade mig att lägga in denna.... Svara vad ni tycker om henne! Bonde

gilla min status om du tycker jag är söt
puffa mig om jag är snygg
skriv ett ♥ om du tycker jag är cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0