Snart fredaaag

Helloooo där! Dagen i ära har inte varit så överdrivet bra, men mini-handbolls träningen var nog nästan den roligaste träningen på väääldigt länge. Mitt lag vann och jag hade väldans roligt måste jag säga. Efter skolan blev det till att åka och handla mat och väl hemma lagade jag tacos! Riktigt mumsigt var det!

Nu har jag precis duschat så jag gick in för att packa väskan inför imorgon, och vet ni vad jag kom på då? Jag har för tusan inga kläder! Det är verkligen dags att fylla på garderoben. Kanske blir en sväng till stor stan i helgen, vem vet. 

Och är det någon som undrar så fick jag VG på mitt engelska tal, WEEEI säger jag bara. Det är mycket bra för att vara mig!

Jaja. Vi hörs, för det blir en kolugn helg för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0