There is a place for us

Hej hopp. Har samma problem som igår. Jag är svinigt hungrig men orkar verkligen inte röra mig. Måste vara min minimala träning jag kommit igång med nu! Taha. Skämt å sido. Imorgon är det dags att hålla det där rackarns bröllops talet. Och jo men det känns väl helt ok! Får se hur det går när stunden väl är inne, då kan vi snacka annan femma. 

När talet är gjort är det ett steg närmre lördag, då det är dags att fira Lusen själv. Jag lääängtar som bara den. Och om det är någon som undrar så går jag nog naken i mina nya pjucks, för nåt att ha på mig hittar jag inte nånstans. Så ni vet liksom. Kram hej


Vrid lite på huvudet så ska ni få se på en skönhet! Du e så go Carro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0