Äntligen hemma

Äntligen hemma! Det är både skönt och oskönt. Känns väldans tomt att inte dansa runt i en smutsig, rutten och sjukt lyhörd stuga i sälen. Men det är också skönt att vara hemma, framför allt att få maten färdiglagad och framdukad på köksbordet. Men nudlarna som man fick tillaga helt själv varenda dag i sälen funkade också, fan vad mumsigt det var! Tröttnade ju aldrig.

Jaja. En annan sak som är skönt med att vara hemma är att jag fått träffa mami, världens bästa mami. Hon har nu köpt GULDIGA hörlurar till sin iphone för att lyssna på musik i sängen på morgonen.. Herren. Är det värt det mamutten? Du har ju vita vanliga som alla andra!?
En till sak är mina fina tjejer samt killar jag får träffa imorgon hoppas jag. Har saknat er så myckeeet!

Nåväl. Några bilder från en tung vecka kan jag ju bjuda på!







Vänd på huvudet på sista bilden så ser ni våran jätte super mysiga stuga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0