FRIDAY I'M IN LOVE

Dagen i ära har vart helt ok, vaknade upp första gången hemma hos bex vid sex imorse utav åskan, fy tusan vad rädd jag var. Så rädd så jag var tvungen att ringa mamsen o säkerhets kolla att inte blixten kunde slå ner i min luftmadrass. Vad skulle jag göra utan dig mami? 
Nästa gång vaknade jag vid 11 och då tog jag och bexi en promenix till balanze där vi körde stenhård core! Sen råka jag få med mig två mysiga hoodtröjor från bik bok hem, sjukt nöjd. Kommer bo i dom! Hitta också lite smått o gott som man behöver till vardags.

Nu ska vi till min kära moster m.fl. och äta gott o ha mysigt! Imorgon ska jag klippa av kaluffsen btw. Skönt. Baj baj



Jamen leka med kameran gör väl alla nån gång, vad gör det om tusen år liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0