MOMENTS

Jag måste säga att jag hade en riktigt riktigt dålig dag framtill 7snåret idag. Mensvärk, humörsvängningar, uttråkad och typ deprimerad av någon anledning.
Men sen kom min ängel till granne Emil och hämtade mig och då vart dagen genast bättre! Vi drog ut till björsund och Oscar, sjukt mysigt återigen. Bastu, bad, jordgubbar och skratt bjöd även denna kväll på. Precis vad jag behövde när den tråkiga veckan som alla tjejer har är på besök..

Och fick även njuta av solnedgången återigen, kalla mig mormor men det gör mig så glad när himlen är fin haha


Kommentarer
Postat av: anna

såg att du tittade på säsong 8 av one tree hill, vart laddade du ner den? bra blogg förresten:)

2011-07-21 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0