COZYYYY

Det är söndag och det är också en bra sådan. Jag har firat att saker och ting äntligen skett med mina bästaste på akropolis och även haft Eva&Adam marathon med min Henis! Alltid lika mysigt om jag får säga det själv.
Och nu på kvällskvisten när mina bästaste lämnade mig för bio kommer min käre granne Emil och hans vänner hit för lite film mys. Jag blir så glääääd.

Förresten!! 3 saker jag inte får glömma nämna!
1. Min kära lofisen bastar 18 idag, stort grattttisss till dig!
2. Igår införskaffade jag mig ÄNTLIGEN min efterlängtade klädhäst! Stort grattis till mig själv.
3. Körde en spontanvända paintboll igår, fruktansvärt roligt! Så nu ska jag tjata på mina tjejer o pojkar att vi ska åka o lira, fifan vad roligt det skulle varaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0