THE MOST BEAUTIFUL ANGEL

Jag visste inte det var möjligt att sakna någon så mycket som jag saknar di. Allt var så jävla mycket bättre med dig. Jag mådde som bäst när jag var i din närhet, det var där jag trivdes som allra allra bäst. Och jag vet att du fortfarande är med mig i varje steg jag tar, men att inte få höra din röst eller höra ditt skratt klinga i öronen varje dag gör verkligen ont. Det gör lika ont nu, som för snart exakt 2 år sedan. Det gör så fruktansvärt ont att behöva leva utan dig, vilket jag ALDRIG trodde jag skulle behöva göra. Men nu är det som det är, du är himlens finaste ängel och jag är här på jorden. Vilsen, fövirrad, lycklig, hoppfull, hopplös. Ja, det går verkligen upp och ner. Ena stunden lycklig, andra stunden vilsen. Hur det än står till så kommer jag leva så länge jag bara kan för din skull. Jag vet att du hade velat det. Min allra bästa vän. Jag kommer ALLTID att leva för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0