To make a long story short

Då säger vi hejdå till älsklings staden och hej till Eskilstuna igen, tyvärr.. Har återigen haft en helt jävla oförglömlig vistelse i Partille. Känner att jag lyckats fått med varenda liten detalj, för veckan har fan vart perfekt. Vi har fan gjort allt från att gå runt på heden o myst, till att dansat tills fötterna gör ont, till att gå på Liseberg, till att käkat ute varenda fucking dag, till att mått dåligt men gått på't igen, till att shoppat, till att åkt hummer-limousin,till att åka cykel taxi, till att tappat bort en vän som vart på stan hela natten(icke okej, förlåt Rebecca), till att ätit subway tre gånger om dagen, till att haft sex med maten(loppan ofcourse), till att haft en ända lång fyra dagars fest, till att ha förstört levern, till att hittat kärleken(skämta), till att bara stekigt runt som vi gör bäst. För det är vi. PUSS PÅ ALLA SOM DELTAGIT och gjort veckan till världens bästa. Nu ska jag sova för jag är trött. Förresten, grattis till min älskade mamma som fyllde år här om dagen! Du är såååå jävla bäst. Världens bästa mamma! Love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0