Summertime

Har haft det helt otroligt bra de senaste dagarna. Har badat hos lalle och mig, myst med tjejor här i kjula och myst i björsund på avskedsparty för båvis. Och apropå Båves avskedsparty så var det helt galet fint på kvällen, jag visste inte ens vart jag skulle ta vägen. Typiskt att min mobil var död också så jag kunde inte ta några bilder. Snodde dock andras telefoner så väntar på att få dom skickade till mig just nu!  

Idag var vi hos mig hela dagen ända tills det var dags för att ha körlektion + träna! Körlektionen gick sådär, jag börjar inse hur mycket det faktiskt är o lära sig o börjar även tveka på om jag någonsin kommer få ett körkort.. Träningen med Rebecca och Michelle däremot var rolig och rätt jobbig efter en dag i solen så nu ligger jag typ i koma här i sängen. 

Imorgon ska vi glassa i solen igen och på kvällen blir det super mys hos emil med mina bästa! 
Värt att nämna är också att jag och Fäny drar till Partille nästa tisdag! Känner på mig att det blir en maxad vecka som vanligt.

 

För övrigt så märks det ju att man inte bloggat på ett tag, lilla uppsatsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0