VARNING FÖR UPPSATS

Jaaaaha! Både min kära mor och Anna plutten har klagat på dålig uppdatering här på bloggen. Så tänkte att jag slänger upp ett inlägg som är lika tråkigt som de andra!

Kan ju börja med o tala om att skolan dödar oss i smid 2A just nu. Nästa vecka har vi tre prov bara på torsdagen. På tisdag har jag ett geografiprov som jag inte gjort också. Veckorna efter det ska vi inte ta upp ens.
Att jag inte redan gett upp är nog för att när allting är avklarat så ska jag ÄNTLIGEN få åka till sälen. Skidor skidor skidor och dansa dansa dansa! Kommer bli maxat.

Annars då, jo jag har fortfarande inte smällt att jag fick godkänt på ännu ett matteprov i matte fucking B. För mig är det nästan ofattbart, jag är så gla', så gla'! Har också tränat stenhårt hela veckan nu och idag körde vi Zumba igen. Snusk skoj om man får säga det själv. Imorgon blir det förmodligen bodyattack och sedan mängder av godis på kvällen. SOM jag längtat!

Hittade nyss mitt fina gamla nattlinne så det åkte på på dirren sådär lagom till Big brother. Och apropå det så spyr jag om snusktjejen kommer in i huset. SPYR!

SÅÅÅÅÅÅ! Detta vart nästan en hel jäkla uppsats. Men här har ni, mamma och Anna. Bjuder tíll och med på en bild bomb från de senaste veckorna!









Den som läst igenom hela inlägget: Bra jobbat, där slösade du bort en minut av ditt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0