åååh vilken underbar dag

Igår kväll sov jag hos Helenis, vi åt maxad tacos och började titta på The switch men jag somnade såklart.. Måste verkligen suga snabel att kolla på film med mig, så förlåt Henispenis, jag får gottgöra dig!
Och idag gick vi upp med tuppen för att åka till romme med skolan, jag åkte bräda vilket faktiskt känns bättre och bättre. Ramlade ett par gånger bara och det var stillaståendes. Nästan. Känner nästan som så att dagen knappt kunde blivit bättre. Kommer bli ett fint minne att se tillbaka på, höhö. Och än en gång: Jag älskar SMID. Vad vore man utan er? Ni är så goooa

Nu sitter jag hemma och är en soffpotatis. Känns som jag blivit sällskaps sjuk för det känns helt tomt utan någon vid min sida. Så ska nog gå in till mami nu, äta lite, duscha lite, mysa lite. Kramas lite.

Och själsig kram till helena min smörgåstårta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0