You make me sing

Kvällen vart kort för min del! Jag sällskapade mina tjejer när dom förkrökade och när dom sedan skulle dra vidare så skjutsade Linus och Pär hem mig, gulliga som dom är! Innan stannade vi också på statoil där jag köpte chips, dipp och cola. Fyfan vilket kap säger jag bara. Sjukt värt. Så nu sitter jag här och moffar framför pearl harbor som går på tv! 

Har vart i stockholm hela dagen också, mmm så nöjd jag vart över alla grejjor jag köpte. Det vart rätt mycket ändå! Jeans, underkläder, smycken, tre basic tröjor, två små söta linnen, en klänning, två par jeans shorts och en linne/tunika eller vad tusan det heter.

Nu är det sovdags! Avslutar dagen med att säga att jag har världens bästa vänner. You make me sing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0