COZY YEAH

Världens mysigaste helg har jag haft. Fredagen spenderades som sagt på krogen med underbara vänner, igår och idag har jag varit med min kevsor. Igår shoppade vi loss lite smått o sen åt sjukt god mat på kvällen, idag var vi i kyrkan o lyssnade på Kevins lillasyster som sjöng i kören. Så himla fint, är svag för sånt där alltså. Sen hade vi bara kvalitetstid resten av dagen.

Har nu pluggat lite religion och övat på nationella talet som ska göras på tisdag. Im so gay. Orkar dock inte bry mig så de får gå som de går.

Har en rätt jobbig vecka framför mig faktiskt. Svenska tal och religionsprov, jobb, jobb, och sen praktik för sista gången (ÄNTLIGEN!!) på torsdag. Fyfan, idrottslärare är något jag ALDRIG skulle vilja vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0