MYSHELG

Dålig uppdatering på sistonde, tyvärr. Brukar bli så på helgen när man oftast har fullt upp. Denna helg har jag haft min fina pojkvän här, det har varit så himla mysigt!! Speciellt igårkväll då vi gjorde tacos, chips o dipp, åt godis och tittade på Armageddon. Jag dör så mysigt det var. Highlights kan man säga! Lycklig som jag är så är han kvar ända tills idag till o med så nu ligger han o snarkar bakom mig. Jag kan inte somna om efter att ha åkt till skolan vid åtta för att få reda på att läraren inte är där så att nationella talen inte ska göras förens nästa vecka. Suck. Jag som ville ha de avklarat idag. Nä, nu ska jag gosa och försöka sova. Kram på er alla kära trogna läsare. (apropå trogna läsare, extra fet puss till dig Emelie Öhrbom) CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0