VARM OBOY, JATACK

Trött irriterad och har alldeles för mycket att göra. För mycket plugg och för mycket annat att tänka på. Orkar inte. Jag är trött. Och jag är ledsen för att jag vet att min trötthet kommer leda till att energin går åt fel saker. Så funderar på att släppa allt, släcka alla lampor, stänga av mobil, data, tv, krypa ner i sängen och tänka att morgondagen blir bättre. Men det går inte heller för jag har för mycket att göra. Stressad är jag.

Istället ska jag nu värma oboy, ta en dusch, försöka bli lite piggare och SEN ta tag i problemen. För jag måste. Och för att det kommer kännas bättre efteråt.



Vad skulle jag göra utan dig mor min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0