ISWKEDDKMEMNJBJD

FML. Seriöst. Är så trött på allt. Trött på skolan, trött på alla i min omgivning som inte fattar något över huvud taget, trött på allt. Det är för mycket som händer och som inte händer, jag vill ha en förändring. Vill fly landet eller i alla fall staden, ensam. Och komma bort på riktigt, fan vad jag skulle behöva det. Jag blir bara så jävla trött. Trött framför allt på långa mörka ensamma höstkvällar, hatar det så mycket så det finns inte. Trots att jag är trött på skiten så är jag så otroligt tacksam för det jag har, min pojkvän, mina vänner, min familj. Jag ska inte klaga alls egentligen men jag är bara trött. Och jag vill ha en förändring.

Ät bajs livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0