STUPID ME

Blir så trött på mig själv, gick av på fel jävla hållplats. Kunde varit i skogås nu men icke, sitter i trångsund och väntar på Kevin som får komma och hämta mig. Äntligen får jag träffa min lilla gris, som jag har längtat! Men jävla klant arsel jag är! Kunde varit framme nu.. Trött blir jag ju. Nu vill jag bara gosa ner mig i sängen med ett iskallt glas vatten! Imorgon vid den här tiden vill jag ha några iskalla breasers istället för då blir det utgång. Det kommer dock resultera i många kalla glas vatten på söndag, men sånt får man ta. Ne, puss på er! Vi hörs nog inget mer denna helg, kram nyp puss

Kommentarer
Postat av: Linn Andersson

Du är inte alls trög gumman! <3

2011-10-11 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0