BRA SKIT

Jag måste bara säga att jag har haft en helt jävla UNDERBAR helg! Det var den bästa på väldigt, väldigt länge. Började fint med att jag vaknade bredvid min finaste för en gångs skull fredag morgon! Vi åkte sedan tillsammans till stockholm för att latcha på lite 18 års party, träffade mycket roligt folk och stort tack till Petter som stod för kalaset!

På lördags eftermiddagen tog jag, Kevin och tredje hjulet (mikaela) tåget till strängnäs där det var kräftskiva och denna gång min moster som stod för kalaset. Återigen TACK!! Det blev kräftor, ölhävartävling, snapsar, wakeboard och mycket skratt. Det hela resulterade i att även denna dag slutade med partaj, vilket resulterade i en tvådagars vilket resulterar i en väldigt TRÖTT Empaboom idag, söndag den 4e september!

Nu blir det Jersey shore säsong 4 premiär (!!!), en dusch och sen sooova. Finally. Godnatt people






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0