ELECTROPOP

Dagen har varit bra, 10 gånger bättre än gårdagen och det var la tur då den sög så hårt. Men idag har jag haft kort dag i skolan, jag har varit på körskolan, jag har ätit subway med gamla vitlöksåsen (helt jävla underbart att den e tillbaka) och jag har varit i sporthallen för Jimmy janssons skull, typ. Haha. Skulle sen egentligen ha åkt och övernattat hos Åke och pontus men icke, Åke skaffade sig en spricka i handleden och drog till akuten så det gick inte vägen.. Tråkigt.

Näääämen såatte en helt klart godkänd tisdag!

Imorgon slutar jag tidigt och sen hoppas jag få förtära lite pankisar med Majsan! Vore ju guld värt!

Värt att tillägga är att det bara är 2 dagar kvar tills det är fredag och jag får träffa min älskling o comp, längtar sönder mig själv. GODNATTIS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0