HOME

Hemma från hajken, nyduschad, i myskläder, i favvostugan. Jag känner mig ganska så mycket fräschare nu, vilket jag ABSOLUT INTE har gjort idag och igår. Hatar att känna mig smutsig, bland det jobbigaste jag vet. Hygien är viktigt, så enkelt är det!

Nu sitter jag i stugan min och pluggar stenhård körkorts teori. Jag är så fruktansvärt taggad på detta, har väntat på de här hela mitt liv så lär ju vara skäpligt nerrig när det väl är dags för prov. Tur att det är ett tag kvar!

Måste också säga hur jäkla mycket jag älskar mina SMID treor, vill inte skiljas från er.. Tur att det är långt kvar till studentdags också. Haha

Min grymma paddelkompis Cnarl




Nu när jag tänker tillbaka på igår kväll var det sjukt mysigt! Trots en jäkla hemlängtan och kyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0