ON MY WAY

Och så var man på väg hem från Stockholm än en gång. Sjukt hur tiden kan gå så fort när man har roligt. För varje gång jag åker hem härifrån så vill jag bara mer och mer lämna bajstuna, för alltid! Vore så fruktansvärt skönt. Men icke. Stå ut eboom. Måste också säga att fy tusan vad jag gillar mitt Rhodos crew, vilket gäng. Alltid lika kul att hänga med er! För övrigt så gick övningskörningen tokbra igår vilket kändes skönt, börjar närma sig. CANT WAIT! Ikväll blir det läsa dålig bok och plugga teori. Veckan kommer att bli tokjobbig, men jag kämpar på. Typ bara två veckor kvar tills vi åker till götet för lite bröllop, bo på hotell och mysa med familj och Kevin. Kan nog inte bli bättre. Ne, sova lite kanske. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0