@BED

Det slog mig att jag inte har bloggat på ett tag så tänkte jag drar väl ett inlägg nu när jag ändå ligger med datorn här i sängen! Igår firades fröken Andersson ute i slagsta, sedan drog vi, eller en del av gänget, ut på krogen där det var KNÖKfullt. Och sjukt varmt. Jag var nykter så jag agerade taxi under kvällen, så var kvar tills stängning sen såg jag till att alla mina flickor kom hem säkert! Hehe.

Idag har jag jobbat och varit på guifmatch. Höll på att dööö, så jävla bra match och så jävla varmt!! Sinnes. -Nu på kvällskvisten så var jag hos lalle där det var massor av softiga people. Vi rökte lite vattenpipa och drack gottigt. Allt som allt så har jag haft en riktigt bra helg!

FRUKTANSVÄRT skönt med sovmorgon imorgon för övrigt. Behövligt så de bara sjunger om det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0