SUNDAY

Duktig som jag är har jag jobbat idag. Körde själv första gången i Strängnäs, Mariefred osv. Sjukt glad att jag klarade det även fast gps:en inte ens funkade, sämst. Tur att jag har min kära mor återigen, hon är en levande navigator!

När jag kom hem väntade min man på mig och vi tänkte åka till irsta blixten och titta på finalen som hans lillesyster spelade. Men tyvärr gick de inte vidare så vi åkte och köpte tacos istället! Gottigott gott som vanligt. Nu ligger vi i soffan och tittar på bigbrother. Hatar Joe och vill att han ska uuut så röstade på honom och får ett sms tillbaka "...Joe tackar för din röst" Va???? Ahaaa.. Man ska rösta på den man vill ha kvar... Sug.

Ovanligt onödigt inlägg.

Förresten så är min pojkvän oftast bäst bäst bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0