OPEPP

Ligger i soffan och är sjukt trött, men förstår inte hur jag kan vara tröttt? Sov jätte länge och bra inatt! Fick en redovisning avklarad idag också vilket känns skönt. Bara 100 saker kvar nu i skolan, sug.

Är inte alls pepp på att jobba idag. Har varit ledig lite för länge (2 dagar) så har blivit lite för bekväm tror jag. Inte så bra. Menmen. Ska ställa mig upp nu så jag blir både varm och pigg. Ska ju för tusan jobba imorgon och på fredag också. Redbull får rädda mig som vanligt.

Vill bara tillbaka till Rhodos nuu, tur att de typ bara är 60 dagar kvar. 52 dagar kvar till studenten också. WIIIIHO




Kommentarer
Postat av: Fia

älskar din blogg! Kan du inte berätta lite om ditt jobb? vart jobbar du?

2012-04-18 @ 16:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0