BAD DAY

Det jag bad er hålla tummarna för förra veckan var ett jobb jag sökte. Jag sökte på En inredningsbutik som heter In&finn och imorgon börjar jag jobba deltid där! Har fortfarande kvällar kvar på posten så det blir deltid på båda jobben framtills september iaf, sen får vi se vad som händer beroende på hur det känns och hur de går! Spännande som tusan :-) Behöver någonting nytt just nu känner jag.

För övrigt har jag en extremt dålig dag idag. Sov som en kung men vaknar på helt fel sida? Underligt. Måste ha drömt något tråkigt. Känner iaf inte för att vara glad alls eller ens prata med någon idag. Min man lovade dock att han skulle ta hand om mig när jag kommer hem från jobbet, tur att han finns.

Jobbar just nu faktiskt. Väntar bara på att klockan ska bli tjugo i, vilket den snart är. Så ska kämpa vidare nu!

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0