FRIDAY I'M IN LOVE

Välförtjänt sovmorgon som tusan! Sov som en riktig prinsessa bredvid min fina man. Vaknade nu av att han skulle till jobbet, annars hade jag nog sovit ännu längre. Ska ta mig ut till kjula nu tänkte jag, annars finns risken att jag går till stan och shoppar upp mina pengar..

Läääängtar tills nästa helg, då får jag börja inreda vår lägenhet på riktigt!! Ska bli sååå kul, har redan lite planer faktiskt. En annan sak jag längtar efter är mina två familjer i Stockholm. Lycke och Dahlström! Från att vara i Stockholm flera gånger i månaden till knappt något alls.. Känns tomt, saknar er!!

Jag och Dahlström family på studenten! Bjuder på den... Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0