HAPPY FEET

Godkväll! Jag har nog haft världens bästa helg. I fredags slutade vi först tidigt och sedan hade jag och min älskling tacos-mys-godis kväll, sedan sov jag hemskt bra för att sedan gå upp tidigt för att shoppa i Stockholm. Hade en supernice dag på stan med mamma, Daniel, Anna och lilla sebastian. Hittade massa fint, bland annat en handväska inne på Warehouse. Grym butik btw. På kvällen hängde jag med Kevins familj, vi spelade med andra ord ända fram till 1 på natten. Sjukt kul. Sen somnade jag i min finas armar!

Idag har jag jobbat, firat Christina på akropolis och hängt med mina favvisar hos Hammar. Nu när jag kom hem känns det sjuuukt tomt utan Kevin här. Snacka om att jag drabbats av sällskapssjuka. Eller snarare kevinsjuka. 5 dagar kvar, låt nedräkningen börja.

Uppsats osv men så blire när man haft det bra och har mycket att skriva om!

Nu är det bedtime dock. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0