SPOILED BOYFRIEND

Måste bara berätta vilken bra flickvän jag varit idag. Min man har varit ledig hela dagen så när jag kommer hem klockan åtta efter jobbet så börjar jag direkt med maten (potatismos, köttbullar och brunsås MUMS) så han kan få titta på sin fotboll. När vi ätit färdigt plockar jag undan allt på bordet OCH diskar allt som finns att diska. När jag sen är klar är det bara en kastrull kvar som är helt förstörd då Kevin brände fast våra stuvade makaroner i heeela botten på kastrullen. Haha söt jag vet. Den lovade han iaf att han skulle göra rent idag vilket inte skedde såklart. Men bäst som jag är så gjorde jag rent den också. Värt att påpeka är att de tog typ 20 minuter bara att göra rent bara den kastrullen. Nåväl. Visst är jag väl för snäll? PLUS att jag bäddade rent sängen åt oss även fast vi sa att vi skulle göra det tillsammans senare. Varsegod älskling, de var du värd<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0