FIT INSPO

Blogg.se appen har inte funkat över huvud taget de senaste dagarna vilket resulterar i dålig uppdatering. Sen har jag haft saker för mig också som jobb och häng med mina favoriter! Veckans ända lediga dag spenderade jag på stan där de fikades och köptes lite julklappar. Riktigt mys. Min älskling har varit i Stockholm sedan i lördags också så har sovit oroligt och dåligt som vanligt när jag sover själv. Han är iaf hemma nu och jag är hel igen! Nu ska jag ta en dusch. Hörs!

Btw, just nu lever jag väldigt hälsosamt. Rensat godis skåpet och fyllt på med massor av nyttigt! Blev lite motiverad efter Årets Victoria secret show som jag såg igår, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0