FREDAG IGEN IMÖRE

Snart dags att sova men får skäll för att jag inte uppdaterar så bäst att göra det först känner jag.

Idag var det jobb och imorgon är det jobb. Inge vidare taggad men snart helg och ledighet igen så bara och kämpa på. Har något jäkla sockersug dessa dagar! Vetitusan vad det är. Känner för att äta upp hela livet! Har lyckats hålla mig lite nu iaf genom tuggummi osv. Brukar stilla mitt sockersug iaf!

Jaja. På lördag drar jag till Sälen iaf, DUKTIGT taggad kan man säga!!
Ska slinga håret och träna också och imorgon ska jag ut och äta med min älskling som jag inte ser mer utav på några dagar efter det. De löser sig. Nu ska jag sova! Godnatt puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0