HÄR KOMMER NATTEN

Det blev inget lekland idag för att Freddie hade blivit dålig i magen och de fanns risk för magsjuka. Och jag som är världens mest rädda människa för att spy tar inga risker! Så fick bli julshopping med mami och Hasse istället. Så mysigt så.

Sedan slutade Kevin jobbet och då åkte vi till kjula och åt mat och mös med Sebastian och comp. Jag har världens finaste brorson, de är säkert!

Just nu ligger jag här och funtar på om jag ska spinna eller inte imorgon. Jag hatar att köra själv på forever, vet inte varför. På balanze gick de bra? Anyway. Får se. Annars ska jag och älskling ha en hel mysdag för oss själva. Första gången vi är lediga samtidigt sedan 1937 typ.

Godnattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0