I SEE THE GIRL I WANT TO BE, RIDING BAREBACK, CAREFREE, ALONG THE SHORE

Hade vääärldens bästa dag i skolan. Rolig skridskoåkning imorse med bästa smid och i bästa vädret. Rolig och kort skoldag. Dampade ur och körde bussen full, jag var lika dålig som vanligt men glad var man ju för det! Sen åkte jag och solade och där vände dagen. Fick ett samtal som drog ner hela mitt humör. Tur att man har sin kära mami. Nåväl - to the point! Nu ska jag rycka upp mig, jag tänker inte låta någon förstöra min föredetta jätte bra dag. Jag ska nu istället städa huset (bästa terapin!), mysa och leka med min absoluta favorit kille i världen och sen ska jag nog åka o hänga med mina homies. Inte ska jag deppa i alla fall.

Jag och min fina brorson ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0