TISDAG

Befinner mig hemma hos min älskling i Stockholm just nu. Snart går tåget till min kära styvsyster som tar studenten idag, satan vad jag är avis. Skulle egentligen åkt med på hennes flak idag men eftersom jag gått och blivit sjuk efter mitt eget flak så var de nog ingen bra idée. Inte nu inför Rhodos och summerburst i helgen(!!). Ska bli så skönt att träffa alla efterlängtade människor ikväll, och ska bli sjukt gott med mat, hehe.

Imorgon ska jag åka hem till Tuna, jobb står på schemat när jag anländer sen vet jag inte vad jag ska göra resten av veckan. Träna och äta rätt är prio ett men sedan ska jag klämma in mys med Tove, och sen vill jag träffa min bezta Emil som är hemma.

Pöss


Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anna

Sebastian vill träffa diig :))

2012-06-12 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0