FÖR VI ALLA ÄLSKAR SMID, DET HAR JU VART VÅRT LIV

Studenten igår, SATAN alltså. Bästa dagen i mitt liv, den kunde inte ha blivit bättre! Och tur med vädret hade vi också, heeelt underbart. Eftersom de är mayham på facebook med folk som tackar så valde jag att göra det här istället. Lika bra.

Så till och börja med hemskt mycket tack till alla som kom till min mottagning hemma i kjula och tack för alla fina presenter. Är så sjukt nöjd med allting som hade med mottagningen att göra, ville knappt åka därifrån på kvällen. Så ett ännu större tack till Mamma och Hasse som ordnat allt så bra!

Men störst tack av alla ska utan tvekan mina älskade smidare ha, dagen hade aldrig blivit så bra om de inte vore för er. Flaket var det roligaste jag gjort i hela mitt liv, fan vad vi öste!!! Och champangefrukosten var en så himla bra start på dagen, trots regn och tårar. För tårar rann det mycket av under dagen. Efter Emelies och Antons fina låt de skrivit om smid så grät man duktigt, för att inte tala om Mackans tal i klassrummet. Till och med lärarna grät. Så himla fint.

Och måste också passa på att tacka våran älskade Emelie Lundberg som lagt ner så mycket tid på att styra upp alla föreberedelser inför detta med flaket och allt. Du är grym och vi alla är evigt tacksamma! ♥

Kärlek och ett sista galet stort tack till varenda en som var med och gjorde min dag så GRYM!

Foto: Världens bästa Empa!!

Kommentarer
Postat av: Brotö

Kommer sakna alla som bara den... Men dagen var grym! <3

2012-06-11 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0