CAUSE I HAD A BAD DAY

Kom precis hem från jobbet, är sinnes trött så satt kvar i bilen ett bra tag o bara väntade på bättre tider. För denna dag har faktiskt inte varit så jätte bra alls faktiskt. Det var kul att öva på baldansen imorse, och det var kul att jobba och det var kul att jag fick reda på att jag ska få börja jobba på söndagar! Ska öva redan nu på söndag. Det kändes bra att höra. Annars har det mesta sugit idag. Måste nog vara vädrets fel! Grått o tråkigt. Och som grädde på moset saknar jag min pojkvän väldigt mycket idag. Kan nog ha lite med det o göra också. Älskar han alldeles för mycket för att vara ifrån honom såhär mycket. Men men. Avståndet stärker kärleken har jag hört!

Nu blir det bb, sen mat och dusch. Och sova!! Återigen längtat hela dagen, utan tvekan det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0