NEXT EXIT

en fråga!
Vad har du tänkt göra efter gymnasiet? :)

Fick denna fråga här om dagen så tänkte ta o svara på den för det är något jag tänkt på väldigt väldigt mycket på senaste tiden. Och de är ingen liten fråga. Har inte heller något riktigt svar, då jag faktiskt inte vet helt vad jag ska göra ännu.

Men vad jag ska göra och vad jag vill är två helt olika saker, de ska gudarna veta. Listan kan göra väldigt lång på saker jag vill göra. Jag vill tjäna och spara ihop pengar, resa(!), flytta ifrån eskilstuna såsmåningom, plugga såsmåningom, åka till tomorrowland, gå en bartenderutbildning, jobba utomlands, flytta ihop eller till samma stad som min pojkvän, detta är bara några saker.. You name it. Det är en del.

Det ända som nästan är bestämt är sommarjobb på posten. Tanken är att jobba ihop lite pengar under sommaren och spara spara spara, vilket jag redan gör iofs, och sen sätta igång och göra alla saker jag vill göra. Haha. Det kommer ta ett tag.

Skönt att skriva av sig måste jag säga! Sjukt spännande och lite läskigt att vuxenlivet är så nära nu.. Sinnes. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0