GÖTT MOS

En sinnes bra dag på stan i Stockholm. Dagen började med grym frukost at Dahlströms, sedan kom mamma och Hasse o hämtade mig för lite shopping i stan! Grymt. Fick med mig lite allt möjligt. Bland annat ett par vinröda Converse och lite underkläder! Samt en fin päls och solglasögon. Och lite annat smått och gott.

Att solen lyst hela dagen och att man fick vapiano i magen var ju heller inte helt fel! Satt som en smäck.

Nu sitter jag på pendeltåget hem till Dahlströms igen, blir myskväll med handboll och melodifestivalen och säkert massa godis. Dock inte med min käraste, han får jag träffa imorgon/inatt. Ikväll myser jag och hans familj utan honom! Hehe.

Kanske kan slänga upp lite bilder på köpen vid ett senare tillfälle. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0