ORKAR EJ MED MIG SJÄLV

Blir så trött på mig själv. Brukar oftast ha koll på mina värdesaker osv, SPECIELLT min mobiltelefon. Den skyddar jag med mitt liv. Men, idag tog jag med mig plånboken i postbilen för att jag skulle köpa redbull. Självklart glömmer jag kvar plånboken i bilen. Nu ber jag till gud att alla små postjoner är snälla och lämnar in den om de ser den imorgon eller inatt. Är de någon som snott den kommer jag mudda varenda en på posten, svääär på gyd. Haha.

Blir så oerhört trött på mig själv, ska ju för tusan till Åre imorgon. Måste ju ha plånboksjäveln. Tur att jag hade körkortet i fickan så jag iallafall kommer in på krogen om det nu är så att någon snor den. Haha prio 1!  

Nåväl. Håll en tumme för mig, måste ju köpa underställ och solglasögon innan också.. Balle. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0