VI SKA REJVA FRAM TILL KLOCKAN TRE

Sitter i skolan och här har jag varit hela dagen ända sedan jag slutade klockan 10 i morse. Sämst. Hade åkt hem om fallet inte var så att jag är duktig och pluggar istället. Och skriver fucka ur lista till studentkryssningen med mina käraste vänner. Denna studentkryssning kommer bli storslagen alltså, jag känner verkligen på mig det!

För övrigt har jag sinnessjukt ont i ryggen, så jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte är mycket på jobbet idag. Hoppas också att det går fort som vinden, för efteråt ska jag hem till systrarna Karlsson och mysa till det med lite one tree hill osv.

Och så börjar vi tagga helg efter det. Blir spökbollsturnering imorgon bitti och sen kommer min man hit. På lördag ska vi till västerås och titta på balklänning! Och på söndag blir det jobb igen. Cash is king.

Ne, ska börja röra mig nu. Höres babes

Dessa bilder hittade jag precis på skoldatan. Enjoy! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0