NIGHTY

Godkväll! Ligger i min kära soffa och planerar min bal och min studentmottagning. Funderar lite på vilka man ska skicka inbjudnings kort till, eller gör man ens det? De lär väl bli till släktingar och sånt. Eller? Haha, noll koll. Kissar nästan på mig vad nära det är nu.

Och balen är ännu närmre. Nästa torsdag?!!? Förstår ingenting, kan någon stoppa tiden..
På fredag ska jag och mor min göra klart allting inför balen. Balklänningen ska hämtas och sys in, det ska fixas lite smycken, samt skor och någon väskrackare. Kan bli en lång dag, men tror den blir skit bra! För min mami är så bäst ♥


Kommentarer
Postat av: sofia

Vem ska du gå på balen med? är nyfiken:) kram

2012-05-14 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0