INFLIK

Tänkte bara flika in och tala om att jag har en helt okej vecka framför mig! Jobb måndag tisdag, plus att imorgon ska lill Tovan sova hos mig. På onsdag ska jag slinga håret och fixa naglarna, plus att jag och mina girls ska till Heron City och gå på bio på kvällen. Vi ska se Project X (!!!). Jag har ju redan sett den, och satan vad rolig den var så det ska bli skoj att visa den för brudsen. Och på torsdag är det bal på slottet. Kan det bli bättre? Japp det kan det. Min kära pöjk kommer hit samma dag. Sen ska vi ha en underbar långhelg tillsammans! Na na naaaa. Blir så gla!

Har dock projektredovisning imorgon. Mindre bra då själva redovisningen är väldigt kort och knappt klar. Skiter i, gör det ändå för jag vill ha det överstökat! Sen ska jag chilla mig igenom resten av maj. FINT!

Ne, nu blir det sova. Måste ladda batterierna.

Över och ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0