KICK OUT THE EPIC MOTHER FUCKER

Ligger hemma i sängen och kände för att dra ett inlägg. För fyyyysatan vilken bra helg jag har haft.

Började i fredags med jobb till 20 och sen en skön utgång med mina kära tjejer. Var dock inte kvar så länge då kevin kom och hälsade på på senare timmar och då lockade han liiiite mer än krogen. Även fast det var jävligt kul så slår ingenting att få träffa sin älskling efter en veckas väntan.
I lördags låg vi vid poolen hela dagen och myste duktigt tills det var dags för mannen att dra sig tillbaka till stockholm. Då drog jag istället och käkade på håpes med några goa brudar, super mys och bra start på kvällen! Som för övrigt blev heeelt galet bra.
Blev sisådär 50 minuters sömn innan det var dags att gå upp vid 6 och åka till gymnasieSM i Jönköping. Träligt bakfulla och trötta så vinner vi tre matcher under den dagen, supermyste på hotellet på kvällen och vann sedan båda matcherna idag också. Med andra ord var vi obesegrade och tog hem ett guld till etuna! Helt sjukt att vi ens kunde vinna! Våra kära niusar vann dom också, stolt man blir. Roligt var det men jag börjar få grov seperationsångest inför studenten.. Älskar mina smidare så mycket!!

Liten bildbomb. Kommer förmodligen en till snart!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0