MAXAT

Gårdagen. Vad ska man säga? Magisk! Började med en liten runda på stan i Stockholm med fanny, kevin och julia. Jag råkade glömma att ta med Kevins kläder till honom, så han var tvungen att köpa något nytt. Sorry man=/ Sen vart det iaf finmiddag på ett kebabhak. Efter det drog vi till matte och comp i Jacobsberg där vi började kvällen! Värmde upp med SHM dokumentären och shotade jäger som de hårdingar vi är. Haha. Sen kom mina älskade guifkillar från deras match och någon timme efter det tog vi oss till arenan. Konserten drog igång med en faaslig fart och vi höll på att dö allihop. Sinnes drag på dansgolvet. Eller nej. Sinnes drag i hela arenan. Gick sedan upp på läktaren och öste oss igenom hela galejet i våra SHM tröjor. Där stod jag med mina bästa vänner på den mest FETA festen jag varit på, och jag var så jävla lycklig. Jag och Fanny grät som små barn! Aeej alltså, får gåshud när jag tänker på det. Så tack till alla som gjorde kvällen perfekt! Speciellt mina underbara vänner. Tillsammans är vi jävligt starka ;-) Haha.

Nu är jag sjukt trött. Såg att fler var det idag på centralen, låg ungdomar och sov i hörn, på golvet, stolar.. Dagens ungdomar......

Var bara tvungen att skriva av mig. PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0